PLANKGAS VERKOOP GESPREKKEN

DOELGERICHTE DIALOOG

HERKEN JIJ DIT?
Het is een heel verschil of jij bij jouw klanten op bezoek gaat of dat zij bij jou over de vloer komen. In beide gevallen moet jij als professional ervoor zorgen dat jouw klant fan van jou jouw product/dienst en organisatie wordt. Daar hangt van af of er een transactie komt. Hoge eisen stellen aan: de omgeving, je uiterlijk, je spreekvaardigheid, je vakkennis/kunde, je klantgerichtheid, je probleemaanpak en je creativiteit is dus van groot belang. HOE PAK IK DIT NU HET BESTE AAN?!

JOUW UITDAGING

  • gesprekken vanuit jouw authenticiteit

  • volledige aandacht van en voor klant

  • gespreksdoelen bepalen & bereiken

  • ego positief inzetten

  • klant wordt fan van jou, jouw product/dienst en organisatie

  • als expert ervaren worden

  • ieder gesprek als uitdaging voeren

ONDERWERPEN TRAINING
  A) gedrag

  • ontstaan van gedrag

  • invloed van jouw gedrag

  • invloed van wederzijds gedrag

  • positief beïnvloeden van gedrag

  • diverse testen ten behoeve van kennis en inzicht in gedrag


  B) het gesprek

  • bepalen en managen van jouw gespreksdoelen

  • presenteren van jouw product/dienst

  • in 4-stappen naar een nieuwe afspraak en/of deal

  • interview, luister & doorvraag methoden

  • inspelen op zintuigen

  • maximale aandacht & overtuiging

  • omgaan met weerstand & lastig gedrag

  • gunprocessen vergroten

  • effect en rendement van positieve gedragsbeïnvloeding

  C) simulatie/praktijkoefeningen

  • individuele presentaties

  • duo-verkoopgesprekken

  • groeps-verkoopgesprekken

  • evaluatie/feedback gesprekken

  • reflectie

  • vergroten van jouw talenten

  • jouw ingebrachte casuïstiek

JOUW WINST
Na deze intensieve training weet je het zeker: Jij kunt beter PLANKGAS VERKOOPGESPREKKEN VOEREN. Met nieuwe inzichten en vaardigheden lukt het jou om de belangrijkste verkooptechnieken in te zetten, zodat jij gesprekken voert die verbinden en aanzetten tot de transactie, JIJ BENT DE EXPERT!

ONZE WERKWIJZE

  • praktisch

  • simulaties/praktijkoefeningen

  • confronterend

  • didactisch verantwoord/veilig

  • afgestemd op casuïstiek van jou als deelnemer en jouw organisatie

  • met humor en we gaan Plankgas

KOFFER VOL

  • technieken

  • inzichten

  • methodieken

  • vaardigheden

  • feedback

  • reflectie

  • plezier

OPGELOST

Jouw klant is blij met het gesprek en nu echt AMBASSADEUR geworden van jou, jouw product/dienst en organisatie. Deze klant ga je zeker vaker terug zien. Je hebt goed geluisterd en precies verteld wat je wilde zeggen. Maximale informatie is gedeeld en de aankoop is geslaagd. Het voelt fijn om jouw talent nu nog beter te benutten en jij bent je bewust van je leerpunten en de ontwikkeling die je hebt gemaakt. Jouw klant kan niet meer om jou heen.